Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

A HSSC Kft. fő feladata magas színvonalú pénzügyi, számviteli, kontrolling és HR elszámolási szolgáltatások nyújtása többségi állami tulajdonú társaságok részére.
Várunk csapatunkba!

Feladatok

  • Az állami vagyon értékesítésével kapcsolatos, továbbá az állam által örökölt vagyonelemekkel, hagyatéki ügyekkel kapcsolatos hívások fogadása
  • Megkeresők általános tájékoztatása, adott hívásoknál ügyintézőkhöz való továbbítás
  • Kapcsolattartás, együttműködés a kollégákkal
  • Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Ügyfelek visszahívása, tájékoztatása a folyamatban lévő ügyek állásáról
  • Társszervezetekkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailen

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete (Excel, Word, Outlook),
  • Jó kommunikációs képesség
  • Minőségi önálló munkavégzés
  • Felelősségteljes, problémamegoldó hozzáállás

Előnyt jelent

  • Telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett 1-2 éves tapasztalat
  • Államigazgatási irodai tevékenységben szerzett munkatapasztalat
  • Hagyatéki adminisztrációs jártasság
  • SAP ismeret

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszonyt 3 hónap próbaidővel
  • Béren kívüli juttatást (próbaidő után)
  • Teljesítményösztönző bónuszt

Munkavégzés helye

  • Budapest, XIII. kerület

Egyéb információ

Kérjük, küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát, amelyben szerepel a bruttó bérigénye a farkas.andrea@hssc.hu e-mail címre.

Tájékoztatjuk, hogy pályázatra történő jelentkezésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja, valamint az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete – GDPR – az európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. sz. rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontjának értelmében – személyes adatait, valamint a beküldött, személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat a pályázati eljárásban megismerhessék és kezeljék.